Om andre belter er bra nok eller ikke skal jeg ikke legge meg bort i, men jeg syns underlig måten du argumenterer på.
Du sier at det er liten sjans for at noe kan gå galt på stripa på gardemoen. Jeg vet ikke om du kjørte der i fjor, men de satte opp en betongvegg langs med banen og den er småhard spør du meg. Det var en kar i en skyline (mener jeg å huske) som var 1 meter unna å dra rett i veggen, og hvis ikke han hadde ei brun stripe i underbuksa så vet ikke jeg. Og hvis du først er ute å sykler og treffer veggen er det kjekt med seler og festepunkter som noen går god for.
Det er også en liten skog du kan dra rett ut i hvis du er litt uheldig. (jeg vet ikke om noe som har fått det til enda, men mange har gjort et ærlig forsøk)
Du skriver også at FIA-godkjenninger og NBF-regler er for løpbiler. Hvorfor skal ikke vi bruke de samme reglene som dem når vi bruker "deres" utstyr i gatebilene våre (på bane)? Jeg regner med at det er en grunn til at de er der.
Men vi får argumentere for og imot så mye vi vil også får NCL-crewet bestemme hva vi kan og ikke kan

Vi har ihvertfall flytta depoteltet maaange meter bakover pga iherdige forsøk på å treffe det.. vi har da også hatt en mx5 langt oppi grushaugen, uten at jeg husker om det var på NCL eller noe annet..